donderdag 14 maart 2013

liebster award update

Jullie zagen al dat ik mee heb gedaan(als je het zo wilt noemen) aan de liebster award. Ik heb een oproepje geplaats voor de bloggers met max. 200 volgers of ze mijn vragen over willen nemen. Ik ga vanaf nu de personen die dit overnemen en het tegen mij zeggen melden. Ik heb al van Maaike gehoord dat zij het over gaat nemen. Als er nog meer mensen bij komen zet ik ze onderaan het nieuwste artikel. Dus als ik een review schrijf en ik heb gehoord dat nog iemand het over gaat nemen zet ik dat daar dan onder enz. Het lijkt me dan leuk als jullie een kijkje op dat blog gaan nemen als jullie dat willen.



De blogger die het als 1e overgenomen heeft(van mij dan:) ) is Maaike van framingmaaike Haar stukje komt in een van deze dagen online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten