zondag 17 maart 2013

weheartit #2

Vandaag ga ik weer een paar foto's laten zien die ik heb geheart op weheartit. Weheartit is gekoppeld aan je facebook, twitter of tumblt account. Ik heb al eens eerder een artikelte hierover gemaakt. Ik ben ontzettend fan van weheart it. Veel kijkplezier.

 

 


 
Dit heeft vooral te maken met 1D. En ik ben gewoon een superfan van Engeland en ik wil er supergraag heen.

 
Ik zal maar niet zeggen waar dit over gaat. Jullie kunnen het waarschijnlijk al raden.

 
Dit heeft niet echt te maken met mijn stemming. Ik ben niet echt depri, het is meer gewoon dat ik zin heb in de lente. Ik ben klaar met al die regen en sneeuw. Geen grijze grauwe dagen meer. Geef mij maar een lekker zonnetje, lente, vrolijke kleurtjes, korte broeken, rokjes en jurkjes. Ik ben klaar voor de lente!

 
Dit is zo waar. Ik zal niet heel mijn liefdesverhaal gaan delen. Maar het komt erop neer dat dit echt toepasselijk is voor mij op dit moment.
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten