zondag 3 maart 2013

favorieten #1 februari 2013

Vandaag heb ik voor de eerste keer een favorieten artikel. Ik heb het al vaak op andere blogs voorbij zien komen maar altijd in filmvorm. Ik wilde het ietsje anders doen dus ik doe het in artikelvorm. Ik beloof echt dat en nog filmpjes aankomen, maar ik wilde niet zo na-aperig doen. Ik weet dat heel veel mensen dit soort artikels doen en ik heb het ook niet zelf bedacht ofzo. Maar het leek me gewoon leuk:) Veel leesplezier!

 
Deze schoenen heb ik laatst gekocht bij de Bristol en ik heb ze de hele week gedragen. Ze zitten echt superfijn en ze zien er zo leuk uit. Die glitters zijn ook zo leuk. Ik heb er al meerdere complimentjes over gehad:) Ze zijn nu al een stuk minder stug dan toen ze eerst waren.

 
Deze max blush/highlighter heb ik al best lang. Ik heb hem eerst als blush gebruikt, maar de laatste tijd heb ik een nieuwe blush die jullie zo nog zien. Ik gebruik hem nu als highlighter. Hij is redelijk roze gepigmenteerd dus ik doe er heel voorzichtig mee als ik hem als highlighter gebruik.

 
Deze lipstick van catrice heb ik voor mijn verjaardag gekregen en hij is erg fijn. Hij is wel gewaagd dus ik draag hem niet echt naar school. Ook krijg ik het gevole dat hij redelijk snel uitdroogt. Dat zie je niet maar ik voel het. Voor de rest is hij erg fijn en goed gepigmenteerd.


 
Deze lipbalm stick van Hema is erg fijn. Hij heeft een mooi en lichte kleur. Een roze nude lipbalm. Ik vind hem erg fijn en ik gebruik hem ook erg vaak.


 
Deze i love stage eyeshadowbase heb ik al heel lang. Hij is van essence. Ik denk erover om eens een keer een nieuwe te kopen omdat ik hem al zo lang heb. Hij is fijn en erg budget.

 
Essence like a new love parfum draag ik elke dag. Hij is zoetig en toch redelijk luchtig. Hij blijft ook heel de dag zitten.

 
De multicolourblush van catrice 060 strawberry frappucino gebruik ik elke dag. Hij is mooi en subtiel. Hij had van mij wel iets geigmenteerder mogen zijn.


 
Dit essence quatro 10 me and my ice cream  vind ik niet zo fijn. Behalve de ene hightlighter rechtsboven. De gebruik ik elke dag in mijn binnenste ooghoeken en op mijn wenkbrauwbot.


 
De andere kleurtjes zijn deze lente erg in dus misschien ga ik die nog heel vaak gebruiken deze lente en zomer.

 
Mijn sleek au natural is mijn schat. Hij is zo mooi! Wat moet ik hier nou nog over zeggen. Jullie kennen hem wel:)

 
Mijn mascara. Hij is eigenlijk op maar ik kan niet zonder hem. Ik heb hem voor 5 euro gekocht maar eigenlijk is hij 15 euro dus ik ga hem niet opnieuw kopen. Maar hij is zo fijn!

 
essence long lasting eyepencil is erg fijn. Ik heb hem echt 2 jaar non-stop gebruikt. Wel vervaagd het lijntje in mijn waterlijn redelijk snel. Maar dan werk ik het wel weer bij want hij is heel fijn en soepel.

 
Mijn miss sporty so matt perfect stay foundation hebben jullie ook al vaker voorbij zien komen.Hij is erg fijn en precies de goede kleur voor mij.

 
Deze 3d effect waterproof mascara van hema is ook erg fijn. het borsteltje is gewoon nomaal en hij geeft ook niet extra veel volume ofzo, maar hij is gewoon fijn.

 
2 eyeliners van essence. De onderste is helaas niet waterproof maar wel heel erg fijn. Het zijn een soort stiftjes en ik vind ze lekker in gebruik.


 
Deze essence powder brush is ook erg fijn en zacht.

 
Mijn favo deo. Ik gebruik hem altijd. Hij werkt ook heel goed bij het sporten.

 
Deze doekjes gebruik ik alleen om swatches van mijn hand te halen. Daarvoor zijn ze erg fijn. Maar je moet ze echt niet op je gezicht gebruiken.

 
Deze kruidvat reinigingsmelk heb ik laatst gekocht en mijn huid is er echt op vooruitgegaan. Hij is echt superfijn en je hebt maar heel weinig nodig.

 
Deze nivea oog-make up remover is ook erg fijn en niet op oliebasis. Hij is dus totaal niet vettig.

 
Mijn nieuwe parfum ruikt zo bloemig. Hij is vrij zoet maar ik hou ervan.


 
Ook dit parfum ruikt erg lekker en hij is erg luchtig.
 
xx Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten