maandag 10 juni 2013

weheartit colllage.

 Het is al een tijdje geleden. Maar vandaag heb ik weer eens een weheartit collage voor jullie. Weheartit is een site met allemaal leuke plaatjes. Ook staan er vaak leuke quotes op. Vandaag laat ik weer 15 plaatjes zien die ik de afgelopen tijd geheart heb. Veel kijkplezier!





Hierboven staat een foto van londen. Daar wil ik echt supergraag nog eens heen.

 
Met dit warme weer heb ik echt zin in Starbucks!
 
 

 
De eiffeltoren. Ik wil daar in de zomervakantie echt heen. Hopelijk gaat dat dus door :)

 
Cakejes. Deze cakejes vind ik echt supermooi. Zo strak en netjes. Ik wou dat ik dat zo mooi kon.

 
Deze nailart vind ik zo mooi!

 
Nog een keer de eiffeltoren.

 
Een supermooi hartje.

 
Ik heb al een tijdje zin om dit te maken. Gewoon lekker met fruit enzo.

 
Summer is coming!!!

 
Monster & co nailart. Echt supermooi.

 
Leuk en vrolijk jurkje.

 
Deze hondjes zijn zooo schattig!

 
Zo'n tas wil ik al een tijdje hebben.

 
En ook dit is waar. Gelukkig komt de zomer steeds dichterbij.
 
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten