zaterdag 8 juni 2013

Boozy 5 daagse

Een tijdje geleden stond er op twitter een oproepje van Boozyshop . Aangezin ik Boozyshop een superleuke webshop vind reageerde ik. In het berichtje stond dat als je een blogger was dat je moest mailen naar hen. Dus dat heb ik gedaan. Ik kreeg 7 juni een mailtje. En vanaf vandaag mag ik het aan jullie vertellen! Dus dat ik ik doen in deze blogpost. Veel leesplezier!





Boozyshop is een webshop waar ze allemaal leuke cosmetica verkopen. Ze verkopen ook make-up die niet in de winkes in Nederland te koop zijn. Zoals o.a Sleek. Hier heb ik dan ook mijn eerste Sleek product besteld.

Let op! De data op de foto's klopt niet. De Boozy 5 daagse is van 10 t/m 14 juni!

 
op dinsdag 15 % korting op de beautyblenders. Op dinsdag 20 % korting op Sleek!

Op woensdag 20 % korting op Bdellium tools.

 
Op donderdag 25 % korting op China Glaze, en op vrijdag 50 % korting op MeMeMe.

 
Ook krijg je een gratis pakket bij besteding aan 25 euro of meer!
 
Ik ben erg enthousiast. En bovendien was dit het eerste persbericht wat ik ontving. Echt superleuk. Ik ga zeker even een kijkje nemen op Boozyshop en ik hoop dat jullie dat ook gaan doen!
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten