dinsdag 4 juni 2013

Essence Trend Edition: me & my ice cream

Er komt weer een nieuwe Trend Edition van Essence aan! In juli ligt hij in de winkels. Deze collectie bestaat uit mooie pasteltinten. Echt lente en zomer achtig. Sowieso zijn pasteltinten erg hip de laatste tijd. Ik ben enthousiast over deze TE. Ik kan niet wachten tot hij in de winkels ligt. En ik ga dan zeker even een kijkje nemen. Voor nu kunnen jullie kijken naar alle producten die in deze TE zullen komen. Veel leesplezier!

 



 
Baked eyeshadow. 2,79 euro.
 
01 Cone head, 02 Icylicious, 03 Always in my mint.
 
 

 
Lip balm. 1,99 euro
 
01 Ice, ice baby, 02 icylicious, 03 Ben & Cherries.
 

 
Shimmer Pearls. 3,29 euro.
 
01 I-Cy U

 
Nail Polish. 1,79 euro.
 
01 Ben & Cherries, 02 Always in my Mint, 03 Ice, Ice baby, 04 Icylicious.
 

 
Cream Blush. 2,79 euro.
 
01 Ice Bomb

 
Hand Wipes. 1,29 euro.
 
01 I scream Ice cream.

 
Nail Topping Sticker. 1,99 euro.
 
01 Rainbow Sprinkles.
 
 
Dat was het. Ik ben erg enthousiast over deze collectie. Ik ben vooral benieuwd naar het groene nagellakje, de Lip Balms en de nail topping stickers. Het moet maar snel juli worden dus!
 
Wat vinden jullie het leukst uit deze TE?
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten