woensdag 26 juni 2013

we heart it collectie

Vandaag laat ik weer eens wat foto's zien van mijn weheart it. Ik heb sinds deze week ook een app ervan op mijn mobiel. Ik hou gewoon van weheartit. Vandaag dus weer een update van de foto's die ik geheart heb. Veel lees/kijkplezier.

 




Die eerste foto vond ik wel toepasselijk. Toch zou ik niet een heel jaar vakantie willen hebben.
 
 
Starbucks!!!! Ik hou ervan.

 
Leuke zomerkleding.

 
Macarons. Ik ben van plan om ze van de week te gaan maken. Zouden jullie het leuk vinden als ik er in een blogpost over zou schrijven?

 
The hungergames! Hopelijk komt de 2e film snel.

 
zo waar!




 
Ik hou de laatste tijd van ringen.

 
Dit komt uit de film 10 things I hate about you. Echt 1 van mijn favoriete films. Vooral deze zin vind ik erg mooi. Hij komt bijna aan het einde van de film.

 
Ik moet gezond eten en sporten. Ik moet het echt gaan doen!

 
Ik leef de laatste tijd echt van weekend naar weekend.
 



 
Dit vind ik zo'n leuk patroontje. Dit is op tape, je kan het bijvoorbeeld op je schoolboek plakken.

 
egel!!

 
Ik begin echt steeds meer naar de zomervakantie te verlangen. Nog even volhouden Sara!


 
Leuke armbandjes.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten