dinsdag 18 juni 2013

mini mini mini shoplog

Zaterdag ben ik met Iris van pslivelifelovely naar de kruidvat en de etos geweest. Bij de etos heb ik niets gekocht maar bij de kruidvat heb ik een paar leuke dingetjes gescoord. Ik ben er erg blij mee. Reviews volgen nog. Veel leesplezier.



Ik heb de essence mattifying compact powder gekocht in 02 soft beige.
Ook heb ik een essence colour & go nagellakje gekocht in 109 off to miami!
Verder was er ook nog een 2e halve prijs actie voor de nail polish remover potjes. Dus dip en clean zeg maar. Ik was al een tijdje nieuwsgierig en deze actie kwam dus als geroepen. Dus die heb ik ook meegenomen voor toen nog maar 95 cent.
En last but not least heb ik een lipstick van Catrice gekocht voor 3,99 euro. De welbekende matt about pink( 250) .


Ik ben superblij met mijn aankoopjes en ik heb nog veel meer leuke dingen gezien.

Hebben jij laatst nog geshopt bij kruidvat? En wat heb je dan gekocht?

xx Sara

1 opmerking:

  1. Was het echt gezellig, achteraf bedacht ik me dat we eigenlijk een video shopblog hadden moeten opnemen! haha xx

    BeantwoordenVerwijderen