vrijdag 21 juni 2013

nailpolish and me tag

Ik zag deze tag voorbijkomen een tijdje geleden. En nu zag ik hem opeens weer. En ik dacht, ik moet hem toch eens doen. Dus vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie. Over nagellak! Veel leesplezier!

 
 

 
Hoeveel nagellakjes telt jouw stash?
Dat wist ik eerst niet maar ik heb ze geteld. Ik heb 37 nagellakjes en 9 stripers.
 
Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Van catrice. Daar heb ik er 12 van. Ik hou van catrice.
 
Wat is de meest voorkomende kleur is je stash?
Ik heb echt allemaal verschillende kleuren. Ik heb echt geeneen kleur waarvan ik denk 'Die heb ik al van een ander merk'. Dan zijn denk ik toch de meeste kleurtjes blauw, roze en rood. Ik zou het echt niet weten. Ik heb niet echt dezelfde kleuren. Juist heel verschillend.
 
Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ja, ik heb net mijn neongele nagellak weggegooid omdat hij erg stroperig geworden was. Ik mis nog neon kleuren en nude kleuren.
 
Welke nagellak draag je het meest?
Paars, roze, rood, blauw, geel. Ik draag al mijn nagellak. Dus ik draag niet echt vaak dezelfde kleur. Ik denk dan het meest roze.
 
Van welke nagellak blijf je je afvragen waarom je hem niet weggooit?
Van een paar oude nagellakjes van onbekende merken. Ze werken op zich nog prima maar ik gebruik ze nooit. Toch doe ik ze niet weg omdat ik ze al zo lang heb. Ik kan het gewoon niet.
 
 
Gebruik je een base coat?
           
Ja, altijd. Ik wil mijn nagels goed beschermen. Wel moet ik eerdaags weer een nieuwe kopen.
 
En gebruik je een top coat?
Ja, ook. Om mijn nagellak te beschermen zodat het langer meegaat.
 
Stempelen of uit de losse hand?
Ik heb nog nooit met stempels gewerkt. Met de losse hand bevalt me gewoon goed. Dus met de losse hand.
 
 
Houd je van glitters of van een creamy finish?
 
Creamy finish. Ik vind veel glitter nagellakjes erg mooi. Maar ik krijg het er supermoeilijk af. Dat is echt een minpunt van glitternagellak. Geef mij dus maar creamy nagellak.
 
                                                Voel je je kaal zonder nagellak?
                                                  Nee niet echt. Ik draag het ook lang niet altijd.
 
Hoeveel nagellak heb je de afgelopen maand (eigenlijk week, maar aangepast!) gekocht?
                 Ik heb 1 nagellakje gekocht in zeker 4 maanden tijd. Dat vind ik erg knap van mezelf.
 
 
 
Hopelijk vonden jullie dit een leuke tag!
 
xx Sara
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten