maandag 3 juni 2013

notitieboekjes.

Ik heb een nieuwe obsessie. Notitieboekjes verzamelen! Ik hou van notitieboekjes. Ik heb er altijd een bij me, voor als ik opeens leuke ideeen krijg. Of om kleine dingen in op te schrijven. Ook zijn ze gewoon heel handig. Vaak val ik voor het schattige uiterlijk. En als de prijzen dan ook nog laag zijn... Dan moet ik ze wel kopen. Vandaag Laat ik een paar van mijn notitieboekjes zien die ik laatst heb gekocht! Veel leesplezier!

 


 
Als eerste heb ik drie kleine notitieboekjes. 2 van de action voor 89 cent per stuk en 1 van de hema voor 4 euro.


 

 
Ook zijn de boekjes ongeveer even dik.


 
Deze is met parijs. Ik vind de voorkant grappig en vrolijk. Deze komt van de action.

 
De binnenkant is een beetje geel. Wel met gewone lijntjes.

 
Dan een boekje met de amerikaanse vlag. Ik vind deze erg leuk. Deze is ook van de action.

 
Dezelfde binnenkant als bij het parijs boekje.

 
Dan het hema boekje. Felroze. Deze kostte volgens mij 4 euro.

 
De binnenkant is wit met lijntjes. Zoals je ziet heb ik hier al wat dingen in geschreven.



 
Ook ideeen voor blogposts schrijf ik hierin op.

 



 
En dan de achterkanten. Die lijken allemaal een beetje op elkaar.

 
Ook heb ik een tijdje eerder een grotere versie van de notitieboekjes van de action gekocht. Meer omdat hij er zo leuk uit zag. Ik ben niet van plan om hierin te gaan schrijven.


 
De achterkant.


 
De binnenkant.



 
De binnenkanten van deze kaft heb ik opgeleukt met papier van de action. Met leuke reisfiguurtjes erop. Dat vond ik er wel bij passen.
 
Wat vinden jullie van notitieboekjes?
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten