woensdag 19 juni 2013

review essence 250 off to miami!

Gisteren zagen jullie in een shoplog dat ik een essence lakje had gekocht. Ik heb hem diezelfde dag meteen opgedaan om hem te reviewen voor jullie. Vandaag dus een review van essence 250 off to miami! Veel leesplezier!

 
 Ten eerste de vormgeving. Die vind ik erg mooi. Een mooi rond flesje. Ik vind deze flesjes mooier dan de oude flesjes van de oude collectie. Dit is ook mijn allereerste nagellakje van de nieuwe collectie. Terwijl die er toch al een tijdje is.
 
De nagellak is mooi perzikachtig en creamy. Ik vind hem erg mooi. In het echt is hij ietsje meer perzikkleurig en nog iets feller. Deze nagellak blijft ongeveer 2-3 dagen zitten zonder te chippen. Zoals ik wel gewend ben van essence. Bij mij is dat bij elke nagellak ongeveer zo.
 
Wat vinden jullie van deze nagellak?
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten