donderdag 6 juni 2013

Persoonlijke update

Vandaag even een kort berichtje via mijn nieuwe mobiel. Ik heb van het weekend de htc one s gekocht. En dinsdag had ik hem dan. Ik ben er echt superblij mee.

Maar. Nu heb ik dus nieuwe apps toegevoegd. En 1 daarvan is blogger. Dus vanaf nu kan ik berichten op mijn mobiel typen. Ik ben niet van plan om dat vaak te doen. Maar ik had voor vandaag geen bericht ingepland staan dus nu doe ik het even zo. Morgen komt het artikel dus ook later. Ik heb het echt heel druk gehad van de week. En ik had dus niet genoeg berichten ingepland. Maar ik had er echt geen Tijd voor. Het is druk op school met toetsen en veel huiswerk en ik moest vandaag ook nog werken.

Ik hoop dat jullie het alsnog leuk vonden om te lezen.
Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten