woensdag 5 juni 2013

DIY stylebook maken deel 1

Ik heb het al vaak voorbij zien komen. Een soort plakboek met inspirerende make-up en mode plaatjes. Of gewoon leuke plaatjes over inrichting. Een stylebook dus! Ik ga in stappen laten zien hoe ik dat ga doen. Vandaag een kort artikeltje. Deel 1 van een serie. Veel leesplezier.

 
 
 

Vandaag ga ik het hebben over leuke plaatjes voor je stylebook  vinden. Ik heb gekeken in tijdschrijften en folders. En ik moet zeggen dat ik best veel gevonden heb. Ik heb het even opgedeeld in verschillende categorieën.

                                                                     Dit is alles tot nu toe.

 
Make-up:


Sieraden:

 
Schoenen:


Mode/fashion:

 
Kleding:
 

 
Wat vinden jullie van een Style book?
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten