maandag 8 april 2013

ziek...

Ik ben ziek. De laatste tijd heb ik vaak last van migraine. Dat is erge hoofdpijn. Het zit in de familie dus het gaat waarschijnlijk nooit over. Maar wat doe ik dan op zo'n dag?

 

 Om kwart voor 8 voelde ik me echt niet lekker en besloot ik dus om thuis te blijven. Ik heb naar een van mijn beste vriendinnen gebeld en gezegd dat ik niet mee kon fietsen. Mijn moeder heeft me daarna ziekgemeld op school. Ik had vandaag maar een korte dag, maar ik had een toets. Het gaat op dit moment erg goed op school dus ik wil mijn cijfers niet naar beneden halen door met mijn zieke hoofd op school een toets te gaan maken. Misschien moet ik deze toets dus inhalen. Maar bij deze leraar hoeft dat meestal niet. Ik ben daarna op de bank gaan zitten. Een beetje programma's op TLC kijken. Daarna heb ik even mijn computer gepakt om blogs te lezen en om dit te schrijven. Op dit moment voel ik me weer minder. Dus ik ga zo denk ik lekker even slapen. Ik zit nu ook koffietijd te kijken. Dat vind ik altijd wel leuk als ik ziek ben. Ik hoop morgen weer naar school te kunnen maar sowieso woensdag.

Ik ga denk ik zometeen een film kijken op de computer of op tv. Jullie nog een fijne dag!
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten