dinsdag 9 april 2013

H&M conscious collection

Jullie hebben dit waarschijnlijk al een paar keer voorbij zien komen, maar ik wil er toch nog even aandacht aan besteden. Deze collectie is te mooi om niet te laten zien. Normaal ben ik niet zo van de bloemetjes maar nu echt wel! Binnenkort ga ik waarschijnlijk nog naar Utrecht of Dordrecht. Daar hebben ze WEL een H&M. Dus ik ga zeker even kijken.
 
 
 
 
 Ik wil eerst even zeggen dat de campagnefoto's erg mooi zijn. Echt superlijk en natuurlijk. De achtergrond is erg mooi en de kledingstukken komen mooi uit op de foto's.

 
 



 
 
Ik vind vooral de broek rechtsonder erg mooi.
 

 

 
Als die bloesjes en shirtjes enzo. Ik hou ervan. De jurk vind ik een beetje too much. Maarja, er zijn vast mensen die daar wel van houden.

 
De 2 t-shirts links vind ik ook erg leuk. Die blaadjes. En de legergroene short en het jasje-blouse zijn ook erg leuk.

 
Koraalkleuren! Ik hou ervan. Voor de rest vind ik deze dingen niet zo bijzonder.


 
De blouse linksboven en de broek rechtsonder zijn echt favoriet. Er zitten ook wat dingen van de kindercollectie tussen op deze foto. Die zijn ook superleuk!


 
Dit is echt mijn favo kledingstuk!





 
Ook deze blouse lijkt me erg leuk.
 
                  Ik ga dus zeker even kijken bij de h&m. Wat vinden jullie leuk uit de collectie?

 

 xx Sara

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten