vrijdag 19 april 2013

galaxy inspiration

Je ziet de galaxy print steeds vaker langskomen. Het is misschien wat gewaagd maar ik vind het persoonlijk erg leuk. Lekking, shirt of decoraties. Je kan het zo gek niet bedenken en het is er. Vandaag laat ik jullie wat ideetjes zien van dingen met galaxy print. Je kan sommige dingen ook zelf namaken. Veel kijkplezier.


Ten eerste dus deze galaxy legging. Er komt zo nog een foto van een andere legging die ik eigenlijk mooier vind. Maar toch is deze legging ook leuk hoor. De combinatie van kleuren vind ik erg mooi.

 
Deze trui is ook erg leuk. En dit is een echte eyecatcher op school hoor. Ik vind dit echt een typische galaxy print en ik hou ervan. Erg mooi. En dit kan je ook zelf maken op een trui. Je kan het googlen en serena van beautylab heeft ook een diy op een shirt. Maar dat is hetzelfde principe.

Dit is echt mijn favoriete legging. Ik ben echt op zoek naar zo'n legging. Hij is wel en niet echt opvallend. Natuurlijk zie je hem wel, maar op een iets subtielere manier. Ook omdat hij om je benen zit en veel mensen kijken eerder naar je gezicht dan naar je benen. Maar als ze dan naar je benen kijken denken ze wel: wow! Ik wel in ieder geval.


 Deze all-stars zijn zo cool. En dit is ook leuk voor een diy met oude of nep all-stars. Erg leuk detail. Je kan ze laten matchen met een galaxy trui, maar bij een rustige outfit zijn ze ook erg leuk.


 
En dat dit short. Misschien komen er nog wel zulke shorts in de winkel. Ik hop het wel. Maar ook dit is erg leuk voor een diy. Misschien ga ik dat zelfs wel doen. Het ziet er in ieder geval erg leuk uit.
 
 
Even een collage van galaxy accesoires. Het ziet er zo leuk en vrolijk uit!
 
 
 
En dan een wijze spreuk voor het weekend:
 
 
 
Misschien vind je de galaxy print een beetje extreem. Maar als het je erg leuk lijkt moet je het gewoon dragen. Het staat bij iedereen leuk. Je kan dan bijvoorbeeld iets goedkoops met galaxy print kopen of iets zelf maken.
 
xx Sara
 
 
 

 

 

 

1 opmerking: