dinsdag 23 april 2013

dagje efteling

Zondag ben ik met mijn 'vriendengroepje' naar de Efteling geweest. Het was erg gezellig en ik heb echt een superleuke dag gehad. Vandaag laat ik jullie wat foto's zien om een impressie van mijn dag te geven. Veel plezier!

 


 
Joris en de Draak. Ik ben dan toch echt eindelijk eens een keer in deze achtbaan gegaan. Ik heb een soort angst voor houten achtbanen. Maar ik ben erin geweest! Achteraf viel hij eigenlijk best mee.



 
De vliegende hollander. Deze achtbaan vind ik nog steeds erg eng. Maar ik ben er toch in geweest.

 
Joris en de Draag.

 
Het schommelschip.

 
En dit was mijn lunch. We zaten binnen aangezien het niet superlekker weer was. En ze draaiden daar erg oubollige en nederlandstalige muziek. Dat was echt vreselijk. Maar de friet was erg lekker.

 
De lantaarnpalen langs een bepaalt pad hebben een koontje wegens de kroning van Willem-Alexander.

 
De dansende schoentjes blijven favoriet.

 
Het snoephuisje van de heks van Hans en Grietje.

 
Dit zijn echte levende duiven. Ze hebben ze gekleurd. En dat mag officieel niet.



 
De kleren van de keizer is nieuw. En erg leuk!


 
Ook de sprookjesboom vind ik erg mooi. En hij lijkt net echt. Hij verteld ook nog eens verhaaltjes! Alle kinderen zaten om deze boom heen.


 
Ook de Pagode heeft een kroon wegens de kroning. Dit vind ik er erg leuk uitzien. Ik wilde van de pagode per se een foto maken.
 
Ik heb een erg gezellige dag gehad!
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten