woensdag 17 april 2013

Programma's die ik graag kijk.

Vroeger keer ik erg veel tv. Voor school hoefde ik nooit echt iets te doen dus ik had tijd over. Sinds ik op de middelbare school zit kijk ik niet zo vaak meer tv. Maar ik vind het wel fijn om 's avonds nog een beetje tv te kijken. Op zaterdag kijken we alijd een film met het gezin. Vandaag ga ik jullie vertellen welke programma's ik graag kijk. Veel leesplezier.



Programma's zoals expeditie robinson en wie is de mol vind ik erg leuk. Ik kijk nu ook elke donderdag de Pelgrimscode. Dat soort spel(achtige) programma's met BN'ers vind ik altijd leuk om te kijken. Ook Peking Expres vind ik erg leuk.

Rudolph's bakery. Dat is op 24kitchen. Ik ben echt zo blij dat ze deze zender bedacht hebben. Echt superleuk om naar te kijken. Maar het leukste op 24kitchen vind ik toch wel Rudolph's Bakery. Ik ben sowieso al gek op koken en bakken. Hij bakt zulke leuke dingen en vooral ook lekkere dingen. Ook legt hij het goed en duidelijk uit en hij heeft ook gewoon een leuke persoonlijkheid. Hij verteld alles zo enthousiast en leuk. Ik vind het erg uitnodigend.



Spangas. Ik heb deze serie vanaf de allereeste aflevering van het allereerste seizoen gezien. Ik vind het nu wel minder leuker dan vroeger, maar ik probeer het wel vaak te kijken. Jullie denken nu vast : maar je bent al 15. Ja, maar ik vind dit programme gewoon nog steeds erg leuk.



Goede Tijden Slechte Tijden. Of beter bekend als GTST. Ook dit kijk ik al een tijdje. Ik heb wel periodes waarin ik het maar 2 keer in de week echt volg. Maar ik weet wel wat er gaande is. Vooral rond de sint en kerst periode en ongeveer een maand voor de zomervakantie kijk ik. Een maand voor de zomervakantie beginnen ze al naar de cliffhanger toe te werken en rond sint en kerst is het gewoon leuk. Even rustig tv kijken met een kop warme chocolademelk. Dan zijn er vaak romantische scenes. En daar hou ik wel van.



xx Sara
Wat is jullie favoriete tv-programma?

2 opmerkingen:

  1. Hi Saar, Leuk! Ik kwam gisteren ook met idee, en was al aan't schrijven! En dan zie ik dit nu, haha! #Telepathisch! xx'

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha! Ja echt telepatisch. :) het lijkt me leuk om jouw favoriete programma's artikel te lezen. Al weet ik er denk ik al een paar :) xx

    BeantwoordenVerwijderen