donderdag 25 april 2013

la femme lipsticks

Ik was laatst naar de bazaar in Utrecth. Dat is eigenlijk een beetje een zwarte markt. Toen zag ik een kraampje met make up voor 1 euro. Ik dacht dat het nooit veel kon zijn maar ik ging toch kijken. Naast deze 2 lipsticks heb ik ook nog een nagellakje gekocht. Maar die beviel me minder goed. Maar deze lipsticks zijn echt juweeltjes.



 
Ik heb zoals ik net al zei 2 lipsticks.
 
 
Cerise is een paars roze kleur.

 
Raspberry is een oranje roze kleur met wat shimmer.
 
 
De verpakking vind ik er een beetje goedkoop uitzien. Maar wat wil je voor 1 euro per stuk?

 
De verpakking is wel stevig en de dop sluit goed.

 
 
De swatches. Links in cerise en rechts is raspberry. Op deze foto zijn de kleuren al mooi. Maar in het echt is cerise nog veel feller. Raspberry valt een beetje tegen.

 
Jullie zien de kleur bijna niet. Maar in het echt is hij best goed te zien. Deze lipstick is goed om te dragen naar school. Wel brengt deze lipstik stroef aan. Ook is hij vrij plakkerig. En je moet hem regelmatig bijwerken.

 
Dit is cerise als ik heb licht aanbreng en dan over mijn lippen heen verdeel met mijn vingers. Ook dit is goed draagbaar naar school. Deze lipstick brengt erg glad aan en hij verdeelt mooi. Je moet wel uitkijken dat je niet uitschiet. Deze lipstick moest ik ongeveer na 2 a 3 uur bijwerken.

 
Dit is de kleur als ik gewoon met de lipstick over heel mijn lippen ga. Erg intens. Ik vind hem erg mooi. Maar toch zou ik hem niet naar school dragen. Maar wel naar een feestje.
 
 
Ik ben over het algemeen tevreden over deze lipsticks van la femme. Ik weet niet precies waar ze te koop zijn. Maar er zijn verschillende webshops die make up van la femme verkopen. Maar dan niet voor 1 euro. Ietsje duurder. Maar het is geen high end merk. Zeker het proberen waar!
 
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten