zondag 14 april 2013

catrice collectie: nagellak

Jullie weten vast wel dat ik een erg groot fan ben van catrice. Het maakt niet uit wat voor soort make-up, ik hou ervan. Maar mijn favorieten zijn toch echt wel de nagellakjes. Ik heb er dan ook aardig wat verzameld. Ze komen wel allemaal uit de oude collectie en het merendeel is dus helaas niet meer te koop.

 
beavis and mud head. Deze heb ik heel vaak in de herfst gedragen. Het is een mooi bruine kleur. Hij is ook niet te donker.
 


 
oh my goldness kent iedereen denk ik wel. Een erg mooie gouden nagellak. Maar de dekking is niet perfect. Toch ben ik verliefd op deze nagellak.

 
Aretha's R-E-S-P-I-N-K Is ook erg mooi fel roze. Op de foto komt de kleur echt niet goed uit. Het is een fele neon roze nagellak en op de foto is het meer een bessen kleur.

Deze is ook erg mooi. Ik heb hem met 50 procent korting gekocht. Ik dacht eigenlijk dat het niet echt een kleur voor mij was. Maar ik vind het best mooi.

 
Caught on de red carpet is een klassieke donkerrode kleur. Deze had ik al heel lang op mijn verlanglijstje staan. Uiteindelijk heb ik hem dan toch maar gekocht. Het was ook een van mijn eerste catrice lakjes.

 
dirty berry is zoooooooo mooi. Dit is echt een diamantje. Ik hou ervan. Er zitten hele mooi subtiele glittertjes in. Dit is echt mijn all-time favourite.

 
frosting top coat. Ik vind deze ook erg mooi. Het is dus een maate topcoat. Maar je moet hem niet over zwart gebruiken. Want mijn zwarte lak om mijn nagels werd mat blauw.

 
pool party at night is mijn tweede aankoop van catrice geweest. Dez is erg mooi diep blauw. Maar jammer genoeg niet kobalt. Ook op deze foto lijkt hij totaal niet op de nagellak in het echt.

 
steel my soul. Is een metall effect lakje. Een maatje lichtpaarse lak met verschillende superleine glittertjes. Ook deze is erg mooi.

 
welcome to roosywood is ook een echte klassieker. Twee vriendinnen van mij hebben hem ook en ik vond hem zo mooi als ik hem bij hun zag dat ik hem uiteindelijk ook maar heb gekocht.

 
Yellow sub mandarin. Ik schaam me. Ik heb deze een jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen maar ik heb hem nog steeds niet gebruikt. Dat moet ik echt eens gaan doen want hij lijkt me zo mooi.

 
en als laatste de gold leaf top coat van de spectaculart LE. Ook deze is erg mooi. hij heeft zilveren chunky glitters. Ook erg leuk over een fel roze nagellak. Maar over een ander kleur kan hij natuurlijk ook prima.
 
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten