zaterdag 26 oktober 2013

Update: nieuwe camera en inhoud

Heey. Vandaag heb ik eindelijk weer een blogpost voor jullie. Er ging iets mis met mijn computer waardoor ik niets online kon zetten. Ook had ik niets meer ingepland staan. Maar vanaf nu weer wel dus.

Ik ga het even anders aanpakken. Er komt meer variatie. Ik wil niet alleen mar focussen op make-up. Maar ook op lifestyle, fashion en recepten. Er zullen voortaan. Op maandag, woensdag, vrijdag en zondag blogposts komen. Omdat ik het gewoon vrij druk heb. Misschien dat dit er meer worden. En soms is er misschien een extra blogpost.

Ook wil ik meer gaan doen met bakken. Iets meer geld verdienen omdat mijn loon in de supermarkt niet erg fijn is. En ik heb vrij weinig uren omdat het zo rustig is. Ik hou van bakken, dus daar wil ik iets meer mee gaan doen. Sowieso in mijn omgeving en als het goed loopt misschien wel via een site. Maar dat nu nog even niet.

Ook heb ik een nieuwe camera gekocht voor mijn verjaardag. Die is pas in november maar ik had het geld al. Ik heb de canon eos 1100d gekocht. Na lang twijfelen. Nu nog een sd kaart kopen en dan kan ik aan de slag. Verwacht dus betere foto's en meer filmpjes! :)

Dat was het weer voor deze keer. Nog een fijne dag!
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten