maandag 14 oktober 2013

Tag: how much is my face worth?

Deze tag kennen veel mensen. Maar toch heb ik hem nog nooit gedaan. Vandaag ga ik hem dus wel voor jullie invullen. Want ik ben, eerlijk gezegd, best benieuwd. Jullie ook? Lees dan vooral verder :)


De producten die ik gebruik en de prijs daarvan.
 
Miss sporty so matte perfect stay foundation. 4,95 euro
essence mattifying compact powder 2,95 euro
catrice defining blush think pink 3,50 euro
maybelline new york one bij one volum' mascara. ( normaal 15 euro) Maar ik had hem voor 8
oogschaduwbasis 1 euro 50
oogschaduw palet sleek au natural 10 euro.
 
totaal: 30,90 euro. Het is meer dan ik dacht. Maar alsnog niet erg veel, vergeleken met andere bloggers.
 
Hopelijk vonden jullie deze tag leuk.
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten