zondag 6 oktober 2013

Review: dr van der hoor masker tipsy tequila sunrise

Een tijdje geleden kocht ik dit masker van dr. van der hoog. Ik was er erg benieuwd naar en hij was nu in de aanbieding. Ik nam hem dus mee! Samen met nog een ander waar ook nog eens een review over online komt. Ik heb hem voor jullie getest. Veel leesplezier!


 
Dit masker bestaan uit 2 zakjes. Je kan er dus 2 keer mee doen of er 1 aan je vriendin geven.
 
 
 

 
Het masker is oranje en een beetje jelly achtig. Ik vind dit persoonlijk erg lekker. Hij was iets dikker en goed uitsmeerbaar. Ik heb hem uiteindeijk ongeveer 10 minuten laten intrekken. Hij begon wel iets te tintelen.

 
En dit was het resultaat. Eerst was mijn hoofd vrij rood toe het masker er net af was. Maar dat verdween al snel. Mijn gezicht voelde heerlijk zacht aan. En ik voelde dat mijn gezicht erg schoon was. Ook heb ik een paar dagen minder last van puistjes gehad. En daar zou dit maker ook voor moeten zorgen.
 
Ik ben erg blij met het resultaat! Ik ga deze zeker vaker kopen.
 
Dit masker is te koop bij Etos, kruidvat en op drvanderhoog.nl voor 1,80 euro.
 
xx Sara

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten