vrijdag 11 oktober 2013

This is my life #3

Vandaag weer een this is my life post. Ik laat weer foto's zien van de afgelopen tijd. Veel kijkplezier!


 
Dit masker zagen jullie al eerder deze week. Ik ben en erg over te spreken.

 
Ook deze poeder ziet er goed uit.

 
Dit is waarschijnlijk de grootste appel die ik ook gezien heb. Mijn moeder en ik hebben hem gedeeld want ik mijn eentje kreeg ik hem nooit op, en zij ook niet.

 
Heerlijke cheesecake gemaakt. Niet met een bakmix maar volgens een recept. Hij was superlekker. Maar wel erg luchtig. Ik weet niet of dat echt de bedoeling was.

 
De tijdschriften uit het tijdschriften pakket dat ik laatst gekocht heb. Hier horen jullie nog meer over.

 
Dit is mijn lakje van pupa dat jullie ook al eerder zagen. Ik ben er echt superblij mee. Hij is zo mooi!



 
Ik moest lezen voor school. Normaal vind ik dat juist leuk, maar dit boek was zo saai. We mochten hem niet zelf uikiezen en we hebben hem met heel de klas gelezen. Echt geen leuk boek.

 
Een mooie ochtendlucht. Dit was op woensdag of donderdag. Hij kreeg veel likes op instagram.

 
Een kopje thee met 3 taai taai popjes. 3? Ja, 3. Ik had er al 1 opgegeten voor ik de foto nam. Ik kon het gewoon niet laten.

 
Hij is binnen. 25 juni sta ik in de amsterdam arena bij one direction. Dat wordt mijn 2e concert. Er zijn 2 concerten van 1D. 24 en 25 juni. De 24e was helemaal uitverkocht en wij stonden nog in de wachtrij. Opeens kwam een van de meisjes met wie ik ga op de pagina van de 25e terecht, waar stond dat er een extra concert was. We waren zo blij!

 
Ik heb mijn kamer rustiger gemaakt en rustiger ingedeeld. Het zat me al een tijdje dwars hoe het eerst was. Ik vind het nu veel leuker en rustiger.

 
Nog een dienblad.

 
Mijn rommeltjes kast. hier staat vanalles. Van make up tot boeken die ik nog moet lezen of nog een keer opnieuw wil lezen. Ook staat er wat speciale blikjes zoals Arizona en de LE van coca cola light met Jean Paul Gaultier!
 
Dit was het weer.
xx Sara
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten