donderdag 10 oktober 2013

MAX pressed powder foundation in nude review

Laatst kocht ik bij de action een poeder. Mijn poeder van essence was bijna op. En ik ben toch aan het sparen, dus ik besloot om hem niet opnieuw te kopen. Ik hoorde dat die van de action wel goed was. En ik dacht dat ik hem wel kon proberen voor dat geld. Vandaag dus een review. Veel leesplezier!


 
De verpakkingen zijn vernieuwd. Ik vind het er professioneler uitzien. De doosjes lijken een beetje op mac. Ze zijn mat zwart wat een luxer gevoel geeft.














 
Bij de poeder zit een sponsje. Dat heb ik meteen weggegooid. Want ik heb daar niets mee. Maar je mag natuurlijk zelf weten of je dat wilt gebruiken. Ook zat er een plasticje over de poeder. Erg netjes! Er zit een half spiegeltje in het doosje wat handig is voor onderweg.
 

 
Ik hoop dat jullie de poeder zien. Ik heb hem nog niet op mijn gezicht gebruikt omdat mijn andere nog niet op is. Maar volgensmij is de kleur wel goed.
 
Deze poeder kost 1,49 en is verkrijgbaar bij de action.
 
xx Sara

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten