dinsdag 8 oktober 2013

Oliebrandertje met wax melts

Ik kocht laatst bij de action een oliebrandertje voor 1,99. Ik was er al heel lang naar op zoek. Ik zag het bij youtubers en de sfeer werd er zo veel leuker door. Ik besloot dat ik er dus ook 1 wilde. Na mijn ouders te hebben overtuigd heb ik er dan 1 gekocht. Nu kan ook ik mijn brandertje aan doen en een lekkere geur laten verspreiden door mijn kamer op de koude herfstdagen.

 

Aan de voorkant heeft mijn brandertje een hartje. Hij is wit, zoals jullie zien:) en hij is van aardewerk(?)
 
Aan de achterkant heb je een groter opening. Hier doe je je waxinelichtje doorheen. Je zet hem vervolgens neer. Je moet er natuurlijk goed bij kunnen. Vandaar dat gat.

 
Deze waxmelts zaten erbij. Eerlijk gezegd ruiken ze allemaal hetzelfde. Ontzettend chemisch. Maar het ging mij vooral om het brandertje. Ik ga eerdaags wel even langs de Xenos voor die heerlijke kaneel wax melts. Daar ga ik flink mijn slag slaan :)
 
xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten