zondag 3 november 2013

Dingen die ik niet kan missen

Ik hou er niet van om oude dingen weg te gooien. Maar soms is het wel beter. Zo leer je weer nieuwe, misschien wel betere dingen kennen. Maar een paar dingen wil ik echt niet missen. Dat laat ik vandaag aan jullie zien.



Qua eten zijn er een paar dingen die ik echt niet kan missen. Chips en pizza al tonno. Ook noodles en sushi. Maar het meeste mis ik in de tijden dat het er niet is de pepernoten. Ik hou er zo erg van. Waarom verkopen ze het niet het hele jaar door.

Ook kan ik mijn vrienden en familie niet missen. Zij steunen mij altijd. Wat moet ik zonder ze?

Ook gezelligheid en feestjes zijn onmisbaar.

En mijn favoriete tv serie Glee. Die ik helaas wel moet missen. Omdat ze het niet meer in Nederland uitzenden.

Er zijn vast nog veel meer dingen. Maar dit is nu hetgeen wat in mij opkomt.

xx Sara

1 opmerking: